Isnin, 31 Mei 2010

GLAMOR KE?

Menyampah betul kalau ada yang spoiled my monday. Dah lah aku ni jenis yang moody. Kalau pagi-pagi lagi dah ada masalah, memang tak aman la dunia. Haha.

Hari ini sebenarnya, aku plan nak gunting rambut. Then nak cash out payment dari Google Adsense. Walaupun sikit tapi kira okay jugak lah. Alhamdulilah, dengan duit Google Adsense ni aku boleh bayar rumah sewa ni.

Dek kerana hujan pada belah petangnya, aku tak dapat keluar dari rumah. Sikit aku tak risau sebab esok masih ada buat aku.

Dan aku mengambil masa dengan menghabiskan siri marathon siri 24 kegemaran aku untuk musim ke-4. Kali ini plotnya agak draggy. Adush, tak macam dulu dah beb!

Teringat ada ketika, si blogger yg glamour bagai nak rak ni menaikkan suaranya bila aku sebut namanya dengan sebutan yang agak salah. Huhu, macam marah je bila aku sebut salah. Padahal itu bukan aku sengajakan.

Tak pelah, itu mungkin cara dia. Aku tak wajar nak cakap apa. Sebenarnya, aku tak nak dia orang ni tahu yang aku ni tak berapa nak ingat nama orang.

Walhal, blog diorang pun tak pernah aku baca. Sebab itu jugalah aku ni sangat pelupa nama-nama mereka.

Ternyata, popular hanya di mata orang, bukan di mata aku.

Tunggu panggilan dari Hary Toyota, sampai sudah tak menjenguk. Cakap nak update kat aku pasal status. Tapi haram kejadah habis tak sudah aku tunggu macam berakar sudah punggung kemetot aku ni.