Selasa, 11 Mei 2010

HADIAH DARI F&N

Cakap pasal rezeki, aku teringat kata-kata isteriku. Rezeki dari Tuhan bukan hanya datang dalam bentuk wang ringgit. Tapi ia kadang-kadang wujud dan hadir dalam bentuk yang pelbagai rupa.

Ada cerita di sebalik kata-kata itu sehingga ia melekat kejap dalam ingatan aku.

Jam 3.30 petang, seperti dijanjikan, hadiah berupa goodie bag dari produk krimer pekat manis tiba di perkarangan apartmentku.

Aku sempat berborak dengan orang yang banyak membantu aku untuk mendapatkan bahan. Juga aku tak lokek untuk mewar-warkan satu program TV yang dihoskan oleh Awal Ashaari ini.

Namanya terpaksa aku rahsiakan atas sebab-sebab tertentu. Lagi pun, menulis diari seperti ini tak boleh terlalu details sangat. Bahaya nanti.

Nah tadaaaaaaaaaaa....

F&N Goodies

Apa-apa pun terima kasih banyak-banyak sebab sudi hantar dan bagi hadiah ni. Sangat menghargainya hingga aku abadikan gambar kenangan dengan hadiah ni. Hahaha...

Padahal, sepanjang hidup aku, rasanya ada lagi hadiah yang mahal-mahal pernah aku dapat.

Sebalik pemberian ini, ceritanya... aku tak dapat hadir di sidang media pelancaran program TV ni - Cerita Teh Tarik F&N yang sekarang ni bersiaran di TV3 setiap Khamis pada jam 6 petang. Ini kerana pada hari tersebut, aku terpaksa menghadiri banyak sangat event. Masa terlalu suntuk. Tak dapek la nak nolong.

Walaupun tak dapat hadir, aku masih bekerjasama dengan menyiarkan gambar-gambar sekitar launching tu.

Sebelum itu pun, aku dihubungi untuk menjadi tetamu dalam program ini. Tapi mengikut kata orang kreatif ni nak aku bersama blogger yang lain.

Itulah pasal, kalau aku seorang diri, aku setuju je. Tapi kalau melibatkan blogger ni, tak berani nak jaminlah sebab blogger yang ngetop semuanya di bawah satu management. Jadi, aku suruh dia settle dengan management.

Kalau dapat jadi tetamu dalam program ni pun, rasanya aku taklah sangat segan sebab aku dan Awal Ashaari ni sebenarnya selalu jumpa kat event dan ada pernah borak-borak. Bagi akulah, Awal dan manager dia, sangat baik dan selalu memberi kerjasama. Tak pernah buat hal. Awal memang pandai bawa diri.

Mmm... bukak aje goodie bag ni, memang dah agak dah apa ada kat dalam tu. Mestilah ada susu krimer pekat manis lemak berkrim tu.

Lepas ni, aku nak buat tea tarik la jap. Hehehehe...

F&N Goodies

F&N Goodies

F&N Goodies