Khamis, 20 Mei 2010

DOUBLE TROUBLE

Hari ini aku kena gi The Curve. Sekarang orang tak panggil lagi The Curve. Ntah sebab apa, orang panggil e-Curve pulak.

Hajat nak beli henset baru la hari ini. Aku malas nak pakai Nokia N97 tu. Leceh giler. Touch screennya tak macam iPhone. Sengal. Jadi, aku bertukar ke Nokia N86.

Gambar pun cantik. Satu-satunya kamera henset dengan 8MP! Tengok gambar kat bawah ni, aku ambik dengan henset baru Nokia N86. Mantap tak?

Budiey

Lepas shopping dan mundar mandir dalam The Curve, aku ke Sidang Media Konsert Double Trouble. Aku ada ambik gambar budak cute nih.

20052010003

Comelnya dengan snow cap & seluar macam anak mat salleh nak pergi main salji je kan?

Budiey

Then, aku lepak dengan wartawan Mangga Online yang sangat mesra. Dulu aku ingat Noni ni tak suka kawan dengan aku, tapi rupanya, dia ni tak macam yang lain. Sangat baik.

Budiey

Tengok ni, kenal tak sape dia? Ya, dia adalah pemukul drum yang sangat aku suka sekali. Dalam banyak band rock, Black sangat hebat! Aku kagum dengan dia ni dari dulu lagi. Yelah, aku membesar dengan lagu-lagu Wings yang maha dahsyat tu. Lagu Sejati aku sangat suka giler dulunya.

Black & White!

Budiey

Aku sebenarnya nak sangat bergambar dengan Awie tapi dia lak sibuk memanjang. Maklumlah nak buat konsert lak kat JB ni. Kena hurung kat media la.

Budiey

Hujan meribut. Aku tak dapat teksi untuk pulang. Aku terpaksa ambil bas untuk ke stesen Kelana Jaya. Dari situ, baru aku teringat, aku kena ambik tiket A Nightmare on Elm Street.

Jadi, aku turun kat KLCC. Selain ambik tiket, aku pusing-pusing untuk shopping lagi.

Kali ini aku beli jersi Brazil yang dijual kat store Adidas. Terangnya warna. Boleh aku pakai masa Ole Adidas Project Alpha dan juga Media Nite Suria FM nanti. Dua-dua event ni memang memerlukan aku pakai jersi.

Budiey

Nak ikut tema katakan.

Singgah beli mozala burger untuk isteri. Sambil tu aku hirup seteguk dua A&W Root Beer Float. Halal ya!

Budiey

Location:Jalan Dua Belas,Kuala Lumpur,Malaysia