Sabtu, 5 Jun 2010

WEDDING

Panas betul hari ini. Tapi kami kena keluar jugak. First kena pergi Pavilion untuk bertemu pembaca yang ingin menonton filem Andartu Terlampau. Kali ini tak ramai yang hadir. Cuma ada 10 orang sahaja. Mungkin ramai pembaca yang ada program lain.








Yea, aku dengan bangga duduk di sebelah driver. Aku tulis jurnal ni dalam kereta. Guna BlogPress.

This my wife yang begitu kental! Huhu!








Dalam kereta Farha ada call. Dia dah sampai kat GSC. Tapi malangnya aku terlupa untuk membawa tiket. Adoi. Ni first time aku terlupa macam ni. Terpaksa la balik semula. Haru biru betul.

Terpaksa corner balik. Makan masa dalam 15 minit.

Lepas jumpa diorang, aku dengan berlari-larian terus ke kereta untuk ke wedding kawan bini aku. Aezumi namanya. Kahwin dengan orang Perak.