Sabtu, 1 Disember 2018

YOUTUBE

Hari ini dah masuk bulan Disember dah. Bulan terakhir untuk menghitung segala pencapaian dan merungkai kelemahan serta kekurangan di tahun 2018. Tahun ini sebenarnya adalah tahun rezeki untuk saluran Youtube Budiey. Segalanya terhasil kiranaya kita gigih dan tak pernah kenal putus asa. Bertabahlah untuk sukses dan kekal relevan.

Terima kasih di atas setiap tontonan, like, komen dan langganan dari kalian untuk saluran Budiey Channel di Youtube. Jumlah subscriber setakat hari ini dah mencecah 157,993 orang subscribers. Jumlah ini mengatasi jumlah followers Budiey di Instagram.

Berdasarkan laporan prestasi bulan November yang dihantar dari Youtube, terdapat peningkatan yang cukup drastik dan mencanak. Rasa berbaloi dengan setiap titik peluh yang dicurahkan. Jumlah subscriber bertambah sebanyak 14,851, jumlah tontonan sebanyak 10,246,576, menerima 65,205 likes dan jumlah shares atau perkongsian di sosial media sebanyak 12,456. Satu jumlah paling besar setakat ni. Syukur alhamdulilah. Kepada yang belum SUBSCRIBE, jom tekan butang SUBSCRIBE di www.youtube.com/budieychannel

Kepada mana-mana Youtuber yang baru berjinak-jinak nak memulakan langkah karier sebagai Youtuber, Budiey bersedia untuk berkongsi ilmu dengan memberi sesi basic coaching untuk membantu dan membuka jalan menjadi Youtuber yang sukses. Semoga kita semua sukses mengejar cita-cita dan target yang kita inginkan.


Youtube Report - November 2018