Rabu, 24 Oktober 2018

WARDROBE

Nak tahu tak nasib aku kalau beli sesuatu barang atau servis. Tak pernah nak puas hati. Ada je yang tak sempurna. Tak perfect. Dulu pernah aku kena tipu masa beli kereta Toyota Vios. Ikutkan tak nak la cakap. Tak nak ungkit kisah lama.

Wardrobe

Laci ni patutnya ada soft close tapi depa tak buat soft close. Haha.

Wardrobe

Rak buku ni aku puas hati sebab nampak purfecto sangat. Suka dengan warna putih sebab bilik akan nampak lebih luas.

Hari ini berlaku lagi apabila aku buat wardrobe baru. Hari tu, masa pameran perabut kat Setia Alam City Mall, aku berminat nak buat renovation kat rumah. Saje la kan, ada duit lebih sikit. Nak tukar almari pakaian dengan yang baru untuk bilik tetamu. Yang lama tu dah terkopak pintu. Memang tak selesa dan tetamu datang rumah pun rasa segan tengok keadaan wardrobe buruk macam tu.

So, aku tukar la, tengok pada servis SP Furniture ni macam okay. Rupanya indah khabar dari rupa sebab apa yang aku cakap tu, dia tak apply betul-betul. Tak sama macam dibincangkan pada hari tu.

Memang tak puas hati la.

Wardrobe

Aduyai tak pernah tak perfect masa dapat barang.

Wardrobe

Wardrobe

Wardrobe

Wardrobe

Wardrobe