Isnin, 22 Oktober 2018

SANTET

Jadual hari ni, tak sibuk mana. Tak banyak acara. Kalau ada pun, tak menarik untuk aku bekerja. Hari Isnin kot. Faham-faham je lah.

Cuma hari ni kena komitmen dengan promo filem SANTET. Hehe, semacam je tajuk filem ni. Santet.. bukan pantet tau. Haha. Malam ni, aku kena attend Malam Tayangan Filem SANTET. Sebuah filem seram dari Indonesia.

Seperti biasa, Isnin disibukkan dengan menyunting video Gegar Vaganza 5.

Kemudian menjemput mana-mana selebriti yang nak datang menonton filem SANTET malam ni.

Bosan. Malam ni jadi halimunan lagi dekat Malam Tayangan SANTET BLACK MAGIC. Aduyai!

Barulah hidup ni sesuatu yang mencabar. Takde la, mendatar je. Takde ujian. Takde kesukaran untuk melawan perasaaan.

Kadang-kadang buat aku benci. Muak!

Nasib baik ada kawan-kawan datang support untuk hangout sama-sama kat bawah. Aku cuba buat happy go lucky. Hidup ini sesuatu yang indah, iya kan?

Jurnal Budiey SANTET

Darwin Oh ajak selfie.

Jurnal Budiey SANTET

Mereka yang benar menghinggar-bingarkan dunia ku. Ku suka meriah gini.

Jurnal Budiey SANTET

Kawan untuk menjerit jerit ketawa terbahak-bahak senang je nak cari. Gitu.

Jurnal Budiey SANTET

Jemput sekali Joy Rewfa, bekas isteri Hafiz Hamidun. Haha, betul ke tak aku eja nama dia. Ntah.

Jurnal Budiey SANTET

Kalau boleh nak lari dalam suasana yang macam ni. Tapi terpaksa sebab kerja. Kalau tak memang aku akan balik.

Layan lagu HALIMUNAN dari Masya Masyitah sambil dance dance ceria. Best.

Menonton sampai habis. Filem SANTET berjaya buat aku terkejut beberapa kali. Tersentak.

Sampai rumah. Mengadap kerja.