Sabtu, 8 Disember 2012

FUTSAL NEON

Lama betul aku tak main futsal. Seingat aku ada dekat 3 tahun macam tu. Gilalah!

Hari ini, aku terpanggil untuk memijak gelanggang futsal. Itu pun atas ajakan Dashing. Kalau tak memang tak merasalah nak main futsal. Aku ni bukan ramai kawan pun. Jadi, memang tak ada peluanglah nak rass main futsal.

Pada malam ini, aku akan join team media lawan star team yang terdiri dari Remy Ishak dan Henry Golding . Dua-dua adalah duta produk Dashing.

Aku ada tanya followers kat twitter pasukan mana yang menang, sah sah ramai yang kata Star Teak yang akan menang.

Heh!

Nanti jap lagi aku update siapa yang menang, orait?


Me & Remy Ishak yg skrg dah tak sabar nak berlawan futsal neon.  Korang rasa team mana yg akan menang?

Let's kicking!

Bersama duta produk Dashing,  Henry Golding.