Selasa, 15 Oktober 2013

AKU KORBAN

Hari ini hari raya haji.  Aku dan isteri tak pulang ke kampung. Kerja sangat banyak. Memang aku tak boleh balik. Tambahan lagi bila hari Jumaat aku kena terbang ke Uzbekistan selama 6 hari. Jadi banyak kerja kena settle sebelum aku berlepas ke sana.

Hari ini hari raya Aidiladha. Pagi-pagi lagi aku bangun. Aku solat sunat di Surau Banjaria Court. Aku menulis jurnal ni dgn menggunakan Samsung Galaxy Note 3 buat pertama kalinya. Memang best.

Hari ini, aku tak boleh pergi ke mana-mana. Ada dua advertorial kena disiapkan. Draft kena hantar hari ni jugak. Tak boleh bertangguh lagi.

Malam ni pulak, aku kena shoot video dgn Mia. Adeh. Skrip kena siapkan hari ni.

Hari ini, oleh kerana sibuk sangat, aku tak boleh tak boleh ikut isteri pergi makan-makan di rumah Abe Deri.

Hari ini hari raya haji. Aku nak ucapkan selamat hari raya korban buat semua. Berkorban!