Sunday, July 22, 2012

RAMADHAN

Kini, Ramadan pun menjelma. Aku paswah!


Tuesday, July 3, 2012

Rompakan Mc Donald Puncak Alam

Gambar Selepas Rompakan Mc Donald Puncak Alam : Masyaallah, aku rasa Malaysia sekarang dah tak selamat. Berita rompakan sana sini. Apa nak jadi dah Malaysia ni. Aku rasa ranking Malaysia dah jatuh. Untuk jadi negara paling selamat di dunia dah makin tipis.

Sekarang, perompak dah ada tempat baru untuk merompak. kalau dulu jarang kita dengar diorang merompak di restoran segera, sekarang ni, bukan main lagi diorang ni senang suka hati je nak merompak. What da fak!

3 keping gambar selepas berlakunya satu rompakan bersenjata di restoran makanan segera Mc Donald, Puncak Alam.

Kejadian terbaru rompakan di sebuah restoran makanan segera, McDonalds Puncak Alam telah melibatkan 5 orang perompak bersenjata yang menggunakan parang.

Gambar Selepas Rompakan di Mc Donald Puncak Alam


Mereka dikatakan telah merampas barangan pelanggan yang berada di dalam restoran waktu itu termasuk laptop dan wang tunai dari mesin juruwang McDonalds.

Gambar Selepas Rompakan di Mc Donald Puncak Alam

Dua orang pelajar perempuan dilaporkan masih lagi trauma dengan kejadian rompakan tersebut. Walau bagaimanapun tiada kemalangan nyawa dilaporkan.

Gambar Selepas Rompakan di Mc Donald Puncak Alam

Para penjenayah dikatakan memakai topi keledar menaiki kereta Proton Satria hitam bernombor WHU 3832.

Gambar Selepas Rompakan di Mc Donald Puncak Alam

Popular Posts