Selasa, 23 Oktober 2018

HALIMUNAN

Selasa dah tiba dengan gumbiranya. Yeah. Hari ini dari pagi sampai petang aku berada di event TV3. Sepanjang 12 tahun jadi blogger, rasanya ini kali pertama penganjur buat tiga pengumuman, tiga acara sidang media di satu lokasi dalam satu hari. One shot!

Nah Ambik! Tak payah nak ke hulur hilir. Segala terhidang di depan mata. Jimat minyak, jimat masa, tak gituh?

Cuaca sangat baik. Matahari muncul dengan riang. Memancar ke isi alam. Rumput dan pohon tampak segar disimbah embun pagi.

Sampai tepat pada waktunya di lokasi event.

TV3 Perkenal Peserta MENTOR 7

Rupanya letih jugak badan walaupun tak . Nasib baik ada 'pamper'. Ada medicure. Ada makan sampai kenyang.

TV3 Perkenal Peserta MENTOR 7

Khai bahar

Mentor 7

sufian suhaimi

Okay kejap, nak kasi selingan, terpanggil untuk letak satu komen membina dari penonton kat Youtube.

youtube komen

"Nak jadi Youtuber ni kena tahan sabar bila viewer kasi komen, kena rileks bila kena kecam. Kena pandang setiap komen tu di sudut yang positif untuk perbaiki kelemahan. Jangan mudah melenting kalau kena bash dgn haters. Haha. Dah agak dah tadi post vlog GILA GAJET Unboxing .. time tu gak depa komen terbaek punya. Haha." - Budiey

Benda ni sebenarnya negative vibes sebenarnya. Tak payah aku nak perbesarkan dan angkut tepek kat sini. Tapi tak pe la. Sekadar nak buat penanda buku je yang aku hari ini dikritik.

Oh terpaksa bawa watak seorang halimunan hari ini. Di mana orang tak nampak apa aku buat. Hirau apa dengan permainan dunia.

Semoga kamu semua berbahagia dia segala apa kamu lakukan.