Khamis, 18 Oktober 2018

PRO

Dalam minggu ni aku banyak perabis duit beli aplikasi berbayar dan upgrade kasi status PRO. Punya la nak perfect sangat kan. Segala benda nak PRO. Haha!

First, aku tukar Flickr PRO. Setahun kena bayar $49.90.  Lebih kurang RM207 setahun. Macam tu.

Untitled

Bagi sesetengah orang, ini semua membazir duit. Tapi bagi aku tidak. Benda ni semua yang aku selalu guna. Tak rugi.

Apa istimewanya bila dah bayar untuk jadi Flickr Pro ni?

Sudah tentula ada kelebihannya.

Tapi sebenarnya, kalau tak upgrade kepada Pro pun masih boleh upload gambar. Masih boleh dapat isian 1 Terabyte. Tapi tu la, bila dah upgrade ni rasa satu kepuasan pulak guna. Setiap hari sebenarnya bukak Flickr ni. Tak pernah miss sebab segala gambar upload kat situ. Bukan nak guna hosting pun.

Untitled

Kemudian tak pernah terniat nak upgrade Yahoo Mail Pro... pergi bayar jugak sebab tak nak tengok iklan kat emel ni. Menyemak je. Haha.

Check list orang yang aku block dari Flickr ni... rasa kesian la pulak. Kenapa pulak aku block manusia ni semua. Mesti ada kisah. Sekarang aku dah lupa kot, macamana aku block diorang.

Pergi mampos lah.

Untitled

So besok, nak buat PRO apa lagi?

Haha!