Isnin, 24 Ogos 2015

ZUMBA

Apabila terperangkap, kelemahan aku adalah sangat sukar untuk melepaskan diri. Sebenarnya, aku patut lebih bertenang dalam usia senja begini. Bertenang dalam maksud redha sahaja dengan apa yang berlaku.

Kerna inilah jalan yang aku inginkan. Hidup ini satu pilihan.

Kadang-kadang aku menyesal. Kadang-kadang aku rasa diri aku didatangi rasa syak wasangka dan curiga. Rasa negatif inilah yang sentiasa membunuh dan memakan diri.

Semalam, aku ke Shah Alam. Kononnya mahu mengeluarkan peluh dengan berzumba. Tapi aku ni tak pandai betul nak ikut step. Sepanjang aku jadi ahli Celebrity Fitness pun rasanya tak pernah lagi aku masuk kelas Zumba ke aerobik ke.

Zumba di Hotel Concorde Shah Alam

Adik balik Jengka hari ni. Bertolak jam 3 petang dari Melaka. Cuti-cuti Malaysia melihat keindahan negeri Melaka. Syiok dengar dia cerita berjalan sana sini. Maklumlah tengah cuti. 

Kali terakhir melawat Melaka masa dia sekolah tadika. So, aku suruh dia cari gambar tadika tu dan letak kat sebelah gambar dia sekarang ni. Haa, baru boleh buat perbezaan.

Malam, aku layan Akademi Fantasia 2015. Mencuri perhatian adalah vokal Syamel dan pastinya Bila yang membawa lagu berhantu dari Dato' Siti Nurhaliza, Cindai. Meremang!

Aku perlu tidur untuk melupakan seketika rasa ini. Di manakah tentang itu pergi?

Zumba di Hotel Concorde Shah Alam

Zumba di Hotel Concorde Shah Alam