Ahad, 4 September 2011

MAC OS X LION

Semalam tak dapat lena tidur sebab penghawa dingin tak dapat dihidupkan. Rasanya dah tiba masa aku kena servis. Lupa dah bila tarikh last aku servis.

Bangun awal untuk mengadap notebook. Harap dapat siapkan kerja-kerja rutin dan dateline yang diberikan pada hari ini. Esok dah Isnin. Tengok dalam jadual, ada satu event je. Tapi ntah la perlu attend ke tidak. Tengok keadaan.

Sebelum pulang beraya, aku ada install Mac OS X Lion dalam notebook. Pergh, look awesome dan sangat cool. Aku suka. Walaupun aku ada baca rebiu yang negatif tentang updates Mac nih, tapi bagi aku so far aku guna, okay aje.

Pagi ini, aku ada update pulak Mac OS X Lion ni dalam notebook Macbook Air pulak. Wallah, sangat best guna OS X Lion nih. Siapa kata tak best tu, kira dia tak dapat terima pembaharuan la. Asyik nak guna cara lama. Tak nak maju-maju.

tengah install Mac OS Lion di Macbook Air ku. Look superb