Wednesday, August 10, 2011

BAGUS KE?

Ish seorang blogger ni berlagak diva la pulak dengan aku. Huhu. Tak per lah tahu la camna aku nak mengajar budak mentah ni. Kalau setakat setahun je masuk dalam lapangan ni dah mula nak show perangai buruk, mulut longkang dan berlagak bagus... pendek kata tak lama la dia dalam industri.

Issokay, biar budak baru ni kenal dunia dan buka mata dia luas-luas dulu. Lama tak lama dia kenal tinggi dan rendahnya langit. Kalau nak beelagak diva tu biarlah bertempat. Aku rasa bukan aku sahaj yang bengang dengan mamat sekor ni, ramai lagi wartawan lain. Kalau setakat aku je tak kisah beb, kalau ramai media mainstream tanya aku siap mamat ni dan dari mana dia, kira ni dah melampau.


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

Popular Posts