Sabtu, 15 Mei 2010

SOMBONG

Sombongnya artis ni sekarang. Dulu bukan main lagi baik dengan aku. Huhu, tak pe. Memang best la kan rasanya.

Usulnya, aku ada jemput beberapa artis popular dan ada juga antara mereka yang aku ajak tu artis yang suam-suam kuku. Tapi aku sangat respek dengan beberapa artis yang hanya pelakon ekstra ni suka untuk menjawab mesej kat wall Facebook ni.

Tapi haram jadah tidak dengan artis ni yang sangat prasan glamor tapi sampai sudah tak nak jawab sapaan aku. Sangat sombong!

Kalau dah popular tu tak pe lak jugak. Ini ko tak tahu lagi akan hidup dalam industri ni.

Pesanan aku kepada artis yang suam-suam kuku ni, tolong jangan berlagak!

Aku tak kisah dengan seorang penyanyi dan juga seorang pelakon ni, fuh sekarang dah main berlagak lagi. Sombong giler lah. Jumpa pun dah tak nak tegur lagi dah. Memang mengancam habislah kan?

Ntahlah, aku harap artis yang sombong sangat tu, harap-harap diorang sedar diri siapa mereka dulu.

Masa nak mula bertapak dulu, terhegeh-hegeh datang, call dan hantar email semua nak minta tolong. Then, bila kita tolong, habuk pun tak appreciate!

WTH!