Jumaat, 14 Mei 2010

SHREK FOREVER AFTER

Jam 9.30 pagi, aku ke Prebiu Shrek Forever After 3D di Mid Valley.

Walaupun sekuel yang ke-4 ni tak berapa nak asyik sangat, tapi kalau dah ditonton dengan teknologi 3D, for sure ia satu pengalaman yang menakjubkan.

Jam 3 petang, aku ke Screening Raya Media Prima. Dato' Siti Nurhaliza ada di sana. Juga Awal Ashaari dan beberapa artis lain.

Aku ni sebenarnya tak boleh makan bubur tapi aku makan jugak. Rasalah aku bengkak sana-sini. Adeh!

Esok aku balik kampung. Oleh sebab aku bertolak awal pagi iaitu seawal jam 7.45 pagi, aku kena sampai di LCCT Sepang sekurang-kurangnya jam 6 pagi.

Teksi dah pun aku booking. Kebetulan aku terserempak dengan seorang pemandu teksi yang duduk berhampiran dengan apartment ni.

Jam 6 petang, aku ke Celcom's Media Nite. Kat sana jumpa hos Showdown 2010, Hafiz Hathim. Borak dengan Hafiz jap. Dia ni sebenarnya ada darah campuran. Ayahnya orang Kelantan. Rupanya, Hafiz ni boleh jugak cakap loghat Kelate. Sikit-sikit tu boleh la.